Q&A met JoyBuy
Hoe kan ik mijn JoyBuy kortingscode inwisselen?
Easy, je vult de kortingscode gewoon in op de betaalpagina van JoyBuy. Doe dit wel vóór het afrekenen.
Hoe kan ik mijn JoyBuy-aankoop annuleren?
Je kunt je aankoop annuleren via ‘My Account’ > ‘My orders’ op de website van JoyBuy. Heb je nog niet betaald? Ga dan naar ‘Awaiting Payment’, selecteer de gewenste aankoop en klik op ‘Cancel Order’. Heb je al wel betaald? Ga dan naar ‘Awaiting Shipment’. Als je bestelling al is verzonden, kun je hem niet meer annuleren.
Wat moet ik doen bij ontvangst van mijn JoyBuy-bestelling?
Bij bestellingen vanuit het buitenland is het altijd handig om het uitpakken van de besteldoos te filmen. Dit helpt om eventuele problemen op te lossen.
Ik heb mijn JoyBuy-bestelling niet ontvangen.
Neem eerst contact op met het postkantoor om te kijken of het pakket daar is aangekomen. Als dat niet het geval is, vraag het postkantoor dan om een bewijs dat het pakket niet is aangekomen. Ga vervolgens op de website van JoyBuy naar My Account > My Orders > Dispute > Disputes om een klacht in te dienen. Selecteer ‘Did not receive item’ als de reden. Voeg het bewijs toe en klik op ‘Submit’.
Kan ik mijn bestelling retourneren bij JoyBuy?
De meeste artikelen kun je binnen 30 dagen na de ontvangstdatum retourneren. Lees ook de ‘General Rules for Returns and Refunds Policy’ van JoyBuy en de aanvullende regels voor specifieke producten. Deze regels zijn te vinden via het online Help Center.
Contact met JoyBuy
In het online Help Center van JoyBuy vind je antwoorden op de meeste vragen.
Heb je andere vragen? Neem dan contact op met de klantenservice van JoyBuy. Dit kan via de online chat of door een e-mail naar contact@JD.com te sturen.
Blijf op de hoogte met JoyBuy